Wat zijn uw
ervaringen met de zorg of hulpverlening van Lelie zorggroep, Agathos of
Curadomi? Bent u tevreden, wilt u uw waardering laten blijken of kunnen er dingen
anders of beter? Praat erover met ons, uw contactpersoon bij ons in de zorg
of met anderen in uw omgeving.
En als u daarvoor een uitnodiging krijgt: laat dan een waardering achter op Zorgkaart
Nederland. U kunt ook zelf een waardering schrijven op Google.
U kunt ook contact opnemen met onze onpartijdige
klachtenfunctionaris of een officiële klacht indienen. We vragen cliënten ook regelmatig
om mee te werken aan tevredenheidsonderzoeken.

We horen graag van u
Bij Lelie zorggroep willen we graag dat iedereen zich gezien en gewaardeerd voelt om wie zij of hij is en wat hij of zij doet. De Bijbel en onze christelijke levensovertuiging inspireren ons om goed voor elkaar te zorgen. We zetten ons met hart en ziel in om u goede hulp en zorg te bieden. Toch kan er weleens iets misgaan of kan het zijn dat u ergens niet tevreden over bent. We horen dan graag van u, zodat we kunnen proberen uw klacht of probleem op te lossen. Dit helpt ook om de kwaliteit van onze zorg, hulp en diensten te verbeteren. Daarnaast kan uw ervaring anderen helpen om te kiezen voor de zorg of hulpverlening die bij hen past.
Lelie zorggroep op Zorgkaart Nederland
Zorgkaart Nederland is het grootste onafhankelijke ervaringsplatform in de zorg, met meer dan 1 miljoen waarderingen. De teams en locaties die onderdeel zijn van Lelie zorggroep, zijn hierop te vinden. Als u daarvoor een uitnodiging krijgt: laat dan een ervaring achter op Zorgkaart Nederland. Uw ervaring met de zorg of hulpverlening van Lelie zorggroep kan anderen helpen om een keuze te maken als zij zorg of hulp nodig hebben. Daarnaast kunnen wij dankzij uw waardering of feedback verbeteringen of aanpassingen doorvoeren. Ook zorgverzekeraars vinden het belangrijk om te lezen wat u als cliënt van onze zorg of hulpverlening vindt. U kunt hier dus ook zien hoe anderen de zorg van de thuiszorg, de hulp van de hulpverlening of de locatie waar u zorg ontvangt (of gaat ontvangen) waarderen.
Een waardering op Zorgkaart Nederland
Sinds september 2025 is het niet (meer) mogelijk om als cliënt direct een waardering op Zorgkaart Nederland in te dienen via de website.
Zorgkaart Nederland wil graag alleen nog geverifieerde waarderingen plaatsen. Die geverifieerde waarderingen worden gedaan via een meetbureau. Cliënten worden daarvoor uitgenodigd.
Bespreek uw klacht
Als u een compliment, klacht of verbeterpunt heeft, vragen we u om dat te bespreken met de betreffende medewerker of zijn of haar leidinggevende. In een open gesprek komen we graag met u tot een oplossing.
Contact met onze klachtenfunctionarissen
Bent u, ook na een open gesprek met ons, niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? Of wilt u gelijk iemand spreken die onpartijdig is? Neem dan contact op met een van onze klachtenfunctionarissen. De klachtenfunctionaris is onpartijdig, informeert, adviseert, en luistert. Als u dat wilt, kan zij ook voor u bemiddelen om de klacht op te lossen. Uiteraard is het contact met onze klachtenfunctionaris altijd vertrouwelijk.
Als u uw klacht liever per post stuurt, kan dit naar: Mw. S. Elbertsen, Antwoordnummer 1400, 3900 WB Veenendaal.

Lelie zorggroep (algemeen)
Sonja Elbertsen

Regio Veluwe
Petra Kempe (foto) en Jolanda Best
Bel gerust het centrale telefoonnummer en vraag naar een klachtenmedewerker.
Officiële klacht indienen
Bij Lelie zorggroep zetten we ons met hart en ziel in om u goede hulp en zorg te bieden. Toch kan er weleens iets misgaan of kan het zijn dat u ergens niet tevreden over bent. We horen dan graag van u, zodat we kunnen proberen uw klacht of probleem op te lossen. Wilt u toch een officiële klacht indienen? Dan kunt u terecht bij de klachtencommissie. Lees voor meer informatie ons volledige klachtenreglement. U kunt ook onderstaand klachtenformulier invullen.