Wat zijn uw ervaringen met de zorg of hulpverlening van Lelie zorggroep, Agathos of Curadomi? Bent u tevreden, wilt u uw waardering laten blijken of kunnen er dingen anders of beter? Praat erover met ons, uw contactpersoon bij ons in de zorg of met anderen in uw omgeving. Laat ook een waardering achter op Zorgkaart Nederland. U kunt ook contact opnemen met onze onpartijdige klachtenfunctionaris of een officiële klacht indienen. We vragen cliënten ook regelmatig om mee te werken aan tevredenheidsonderzoeken.
We horen graag van u
Bij Lelie zorggroep willen we graag dat iedereen zich gezien en gewaardeerd voelt om wie zij of hij is en wat hij of zij doet. De Bijbel en onze christelijke levensovertuiging inspireren ons om goed voor elkaar te zorgen. We zetten ons met hart en ziel in om u goede hulp en zorg te bieden. Toch kan er weleens iets misgaan of kan het zijn dat u ergens niet tevreden over bent. We horen dan graag van u, zodat we kunnen proberen uw klacht of probleem op te lossen. Dit helpt ook om de kwaliteit van onze zorg, hulp en diensten te verbeteren. Daarnaast kan uw ervaring anderen helpen om te kiezen voor de zorg of hulpverlening die bij hen past.
Lelie zorggroep op Zorgkaart Nederland
Zorgkaart Nederland is het grootste onafhankelijke ervaringsplatform in de zorg, met meer dan 1 miljoen waarderingen. De teams en locaties die onderdeel zijn van Lelie zorggroep, zijn hierop te vinden. Uw ervaring met de zorg of hulpverlening van Lelie zorggroep kan anderen helpen om een keuze te maken als zij zorg of hulp nodig hebben. Daarnaast kunnen wij dankzij uw waardering of feedback verbeteringen of aanpassingen doorvoeren. Ook zorgverzekeraars vinden het belangrijk om te lezen wat u als cliënt van onze zorg of hulpverlening vindt. U kunt hier dus ook zien hoe anderen de zorg van de thuiszorg, de hulp van de hulpverlening of de locatie waar u zorg ontvangt (of gaat ontvangen) waarderen.
Hoe schrijft u een waardering op Zorgkaart Nederland?
- Ga naar de website van Zorgkaart Nederland.
- Bovenaan de pagina ziet u een zoekbalk. Hier vult u Lelie zorggroep in (of Agathos of Curadomi en/of uw woonplaats of naam van uw verpleeghuis).
- Er verschijnt een lijst met zoekresultaten. Kies voor het team of de locatie waarover u een waardering wilt schrijven.
- U komt op de pagina van het betreffende team of locatie. Hier ziet u een rechthoekige oranje knop met: Schrijf een waardering. Klik op deze knop en vul het waarderingsformulier in. Geef cijfers, schrijf een toelichting en vul de aanvullende vragen in. Verstuur de waardering als u klaar bent.
- Zodra de waardering verzonden is, krijgt u een e-mail met een bevestigingslink. Klik op deze link om de waardering te bevestigen.
- LET OP! Alleen als u de waardering heeft bevestigd, komt de waardering bij de redactie van Zorgkaart Nederland terecht. De redactie van Zorgkaart Nederland zorgt ervoor dat de waardering geplaatst wordt.
Bekijk ook het filmpje van Zorgkaart Nederland over het plaatsen van waarderingen.
Bespreek uw klacht
Als u een compliment, klacht of verbeterpunt heeft, vragen we u om dat te bespreken met de betreffende medewerker of zijn of haar leidinggevende. In een open gesprek komen we graag met u tot een oplossing.
Contact met onze klachtenfunctionaris
Bent u, ook na een open gesprek met ons, niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? Of wilt u gelijk iemand spreken die onpartijdig is? Neem dan contact op met onze klachtenfunctionaris, Sonja Elbertsen - den Braber. De klachtenfunctionaris is onpartijdig, informeert, adviseert, en luistert. Als u dat wilt, kan zij ook voor u bemiddelen om de klacht op te lossen. Uiteraard is het contact met onze klachtenfunctionaris altijd vertrouwelijk. Als u uw klacht liever per post stuurt, kan dit naar: Mw. S. Elbertsen, Antwoordnummer 1400, 3900 WB Veenendaal.
Officiële klacht indienen
Bij Lelie zorggroep zetten we ons met hart en ziel in om u goede hulp en zorg te bieden. Toch kan er weleens iets misgaan of kan het zijn dat u ergens niet tevreden over bent. We horen dan graag van u, zodat we kunnen proberen uw klacht of probleem op te lossen. Wilt u toch een officiële klacht indienen? Dan kunt u terecht bij de klachtencommissie. Lees voor meer informatie ons volledige klachtenreglement. U kunt ook onderstaand klachtenformulier invullen.